Jumlah Paparan Halaman

MyMengaji

Khamis, 9 Ogos 2018

SAITO UNIVERSITY COLLEGE


KENAPA PERLU MEMILIH SAITO UNIVERSITY COLLEGE

(+) Berpengalaman Lebih 30 Tahun dalam Industri Pendidikan Saito Universiti College telah ditubuhkan pada 1988 memberi tumpuan kepada menyediakan pendidikan tinggi kepada lepasan sekolah SPM dan STPM dalam pelbagai kursus yang membina pengetahuan berdasarkan bidang penguatkuasa undang-undang, pengurusan keselamatan, perniagaan dan reka bentuk grafik.   

(+) IPT Pertama Di Malaysia Tawar Program Penguatkuasan Undang-Undang/Keselamatan Meneraju lebih 30 tahun dalam industri pendidikan menjadikan Saito Universiti College merupakan IPT PERTAMA DI MALAYSIA yang menawarkan berkaitan dalam bidang keselamatan dan penguatkuasaan undang-undang.

(+) Pengiktirafan penuh Kerajan Program ini telah mendapat akreditasi dari Agensi Kelayakan Malaysia (Malaysia Qualification Agensi-MQA) dan pengiktirafan Jabatan Perkhidmatan awam-JPA. Bukan itu sahaja sehingga kini seramai lebih 800 anggota Polis Diraja Malaysia, Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, Smart Team, Matrade, Tenaga Nasional Berhad dan lain-lain syarikat swasta telah bergraduasi .

(+) Graduan Kerja Dalam Sektor Kerajaan Di Saito Universiti College, bagi Diploma Penguatkuasa Undang-Undang kami memberi tumpuan khusus kepada penguatkuasan undang-undang dan keselamatan . Program ini mempunyai peluang kerjaya yang cerah dalam bidang penguatkuasa undang-undang seperti Polis, JPJ, Kastam, Imigresen, SPAD, SPRM dan Agensi Penguatkuasaan di Malaysia. Saito Universiti College percaya bahawa program unik yang dibangunkan di Kolej ini mampu mencapai sasaran pasaran dan meningkatkan taraf hidup di kalangan generasi muda dan memudahkan untuk peluang pekerjaan dalam sektor kerajaan mahupun swasta.

(+) Lebih 800 graduan dari  Badan Unit Beruniform Telah Tamat Pengajian Bukan itu sahaja sehingga kini seramai lebih 800 anggota Polis Diraja Malaysia, Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, Smart Team, Matrade, Tenaga Nasional Berhad dan lain-lain syarikat swasta telah bergraduasi. Untuk makluman anda, kebanyakan graduan yang telah tamat pengajian telah dinaikan pangkat ke Sarjan , Inspektor dan ASP mengikuti kekosongan yang ada.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PROGRAM YANG DITAWARKAN :

TAKLIMAT KERJAYA BERKONSEPKAN ISLAMIK & TEMUDUGA BIASISWA KERJAYA SYARIAH ATAS TALIAN

  “𝐏𝐄𝐍𝐆𝐀𝐋𝐀𝐌𝐀𝐍 𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐌𝐄𝐌𝐁𝐄𝐍𝐓𝐔𝐊 𝐌𝐀𝐒𝐀 𝐃𝐄𝐏𝐀𝐍: 𝐏𝐄𝐋𝐔𝐀𝐍𝐆 𝐁𝐄𝐋𝐀𝐉𝐀𝐑 & 𝐁𝐄𝐑𝐊𝐇𝐈𝐃𝐌𝐀𝐓 𝐃𝐀𝐋𝐀𝐌...

PENGAMBILAN SAITO UC SESI 2024 :